perjantai 24. huhtikuuta 2015

Pelottava perjantai

Siitä on taas hetki kulunut kun isäntäväki on tänne meidän kuulumisia kertonut, mutta meillä menee siis hyvin ! Viikon verran ollaan nautittu lämmöstä, leikeistä, kissanmintusta sekä tietysti nukkumisesta ja ruoasta. Meitä on myös harjattu tosin paljon, musta kuulemma lähtee tosi paljon karvoja. Siks oon myös pari kertaa yökänny niitä kun tuppaa jäämään suoliin.

Meijän uuden ruoka-alustat toimii!
Mikä tää asento on?! :D
Ne sano et musta lähtee karvaa.. 
Mut mä kyl tykkään kun mua paijataan ja harjataan.
"Pikkasen" karvaa Justuksesta irtoaa harjattaessa.
"Hei sehän tuoksuu ihan multa"
Tänään äiskä teki kuitenkin teput, se vei mut ensin vessaan, sit se laitto oven kiinni. Enmä tienny mitä sillä on mielessä, mutta yhtäkkiä mun turkki kastu! Se vei mut ihan oikeesti suihkuun! Ensin se kasteli käsillä mun turkin ja sit se kasteli mut kokonaan sillä pikkusuihkulla. Ei se (kai) niin kauheeta ollu, eka se kasteli mut kokonaan ja sit se otti jonku purkin, yritin karkuun mut ei onnistunut, siit purkista se laitto mun turkkiin jotain vaahtoovaa ainetta. Sit äiskä hiero sitä ainetta jonkin aikaa muhun ja taas kasteli mut kokonaan. Onneks se sentään puhu mulle,muuten ois ollu ihan kauheeta. Mut tällä kertaa se piti mua siinä vedessä tosi pitkään, piti kuulemma saada kaikki se vaahtoava juttu pois. Tän jälkeen se kietas mut pyyhkeeseen, tässä vaiheessa yritin taas karkuun ja vähän jo valitinki kun en enää ois jaksanu olla siellä. Se hetken mua sillä pyyhkeellä kuivas ja sit se otti jonku pienen hurisevan laitteen, joka puhalti lämpöstä ilmaa. Sille mun piti vähän karjasta ettei tuu lähemmäs! Mimmukin huuteli ihmeissään eteisessä jo että mitä sielä vessassa tapahtuu. Hetken äiskä mua sillä puhaltimella puhalti ja sit se vielä harjas mun turkin, jonka jälkeen se avas oven ja mä näin tilaisuuden karata! Menin viimeistelemään sen pesun heti keittiön pöydän alle, mokoma ihminen. Kokeili se mulle herkkujaki antaa sen jälkeen mut en ottanu. Mimmukin tuli auttaan mua pesussa, kun äiskä ei oikeen osannu mun makuun tarpeeks hyvin mua pestä.

Turkki märkänä.
"Mitä sulle on Justus tehty?"
"Miks noi ihmiset ei jätä suihkuja ihmisille..."

Eikä menny aikaakaan kun äiskä otti sitten Mimmunki kainaloon ja vei senki pesulle. Vessasta kuulu vähän väliä kun Mimmu kertoi haluavansa ulos, eikä ymmärtänyt mitä tapahtuu, muutaman kerran Mimmu kuulosti todella surkealta. Sit ne vietti aikaa varmaan 20-40 minuuttia sielä vessassa, jonka jälkeen Mimmu tuli myös turkki oudolta tuoksuvana ja märkänä pois vessasta. Mimmua ei sillä puhaltimella kuivattu yhtään kun ei se siitä tykännyt. Pelkäs kuulemma kovasti sitä laitetta. Kokeili äiskä antaa sillekkin herkkuja, mut ei sekään niitä heti halunnut syödä. Oli se niin loukkaantunu äiskälle, ei hieno neiti muka itse osaa turkkiaan pestä.. Täytyhän munkin herrasmiehenä mennä vähän avustamaan Mimmua kun sekin autto mua pesemään äiskän jälkeen. Eikä se lopettanu meijän kiusaamista vieläkään, sen jälkeen kun molemmat oltiin turkin märkänä ja hassulle haisevana päästy vessasta pois, äiskä kaivaa hurinakoneen kaapista ja alko taluttaan sitä.

Mimmun mielestä oma pesu on paras pesu.
Piti mun mennä sitä auttamaanki.
Se halus pestä mieluummin itse.
Tässä me molemmat pestään turkkeja.
Neidin häntä .
Mut kyl nyt on turkki puhas ja irtokarvaa ei lähde paljon yhtään.
Mimmunkin turkki kiiltää ja näyttää todella hienolle!
Hyvää viikonloppua kaikille toivottelee Justus & Mimmu
(Toivottavasti teitä ei kiusata siellä)

7 kommenttia:

  1. Te ootte joutuneet suihkuun! Se on niin kamalaa ja hirveetä ja märkää! Mutta te kestitte! Kastelittehan te siinä sivussa äiskän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän äiskän paita kastu ja tais se saada kaks naarmuakin koko touhusta. Mut toivotaan, ettei enää jouduta suihkuun!

      Poista
  2. Ai pikkasen teistä tota karvaa irronnu... :)
    -ihminen

    Siis hirveetä! Ihan törkeen julmaa viedä kissa suihkuun jos toinen ei ite pyydä... Meillä ei onneks oo mitään kuumaa puhaltavia laitteita joilla toi vois lisää vielä kiduttaa mua sen pesun jälkeen... Vai tuntuuko se kivalta?
    Meilläki ihminen veteli sitä imuvehjettä tossa pitkin lattioita tänään ja sitte se sellasella märällä jutulla vielä sen jälkeen pyyhki noita lattioita ja nyt se on ihan onnessaan ku lattiat kiiltää - kyl noi ihmiset on niiiiiin outoja noitten juttujensa kanssa.
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan pikkasen, olis lähteny enemmänki jos olis vaan harjannu. Ja noi kaikki karvat oli lähtösin Justuksesta. -Ihminen

      No sanoppas muuta Pena! Ei se ollu kyllä yhtään kiva se puhallin juttu. Mimmu kauhistu nähdessään koko masiinan ja ei se mustakaan mieluisaa ollu vaikkakin nätisti olin, ainakin omasta mielestä(: Joo meijänki äiskä pyyhki lattioita imuvehkeen jälkeen, nyt sit jos lattialla on pieniki hiekan jyvä nii se konttaa rikkalapion kanssa sielä :D:D Ihan pölkkyjä noi ihmiset. Ei niitä tajuu kissakaan!! -Justus

      Poista
  3. Ei ihmisistä vaan ole vaan kissojen kampaajiksi! T. Madame Mimmi, suihkulla okusen kerran kidutettu

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä itsestäsi tassunjälki, vastaamme siihen innolla! (: